Search This Blog

Friday 8 July 2011

Τα αρπακτικά κάνουν κύκλους.



Dear Tenia
Έχω ένα πρόβλημα.
Είμαι ένας μεροκαματιάρης Punk και δύσκολα τα φέρνω βόλτα.
Διαβάζοντας το παραπάνω  έντυπο κακές ιδέες μου σφηνώθηκαν  στο μυαλό που όσο κι  αν τις διώχνω δεν λεν να φύγουν.
Με την οικονομική κρίση μεσάζουσα  στην καταστολή των ενδοιασμών, των αναστολών  και των ηθικών φραγμών μου,  αποφάσισα  να πάρω πένσα, σφυρί και κοπίδι  στήνοντας καρτέρι στις απομακρυσμένες γωνίες των δρόμων για παλιόγριες , ο χρόνος είναι αρκετός για να μαζέψω μια σεβαστή ποσότητα χρυσών δοντιών, οι γέροι έχουν αρκετά από δαύτα .
Και στο κάτω κάτω "αι μωρέ τους παλιόγερους , τι τους χρειαζόμαστε?"
άχρηστοι είναι, εδώ το σύστημα έχει βαλθεί να τους ξεκάνει, βλ.  μεσοπρόθεσμο, συνισταμένη αρχή γεροκτονίας μεταξύ άλλων,  να μην επωφεληθούμε κι εμείς λιγάκι? ότι προλάβουμε.
20 ευρώ το γραμμάριο κατά μέσο όρο, είναι καλή τιμή..
Πες μου Dear Tenia πιο το βάρος ενός χρυσού δοντιού?
και ο εξαναγκασμός, How low can a punk get?
Αξίζει τον ξεπεσμό?
Υπολογίζω στην απόλυτη εχεμύθεια σου.


HR. το χρυσό  δόντι και τα μάτια σου, μην στο ξεριζώσουν, οι εποχές είναι δύσκολες.

ΥΓ. Το έντυπο αυτό μοιράστηκε  σε δρόμους και καταστήματα της περιοχής μου..
Και μην γελάτε σύντομα και στην περιοχή σας… .

8 comments:

  1. Πολύ καλό Αιρεσία.

    Μια παραλλαγή που σίγουρα θα την ενέκρινε ο Jello.

    ReplyDelete
  2. Συμβουλή μου, περιορίσου στους πεθαμένους, τα νεκροταφεία είναι μια καλή ιδέα..
    Για την τιμή του δοντιού καλύτερα να απευθυνθείς σ έναν χρυσοχόο.
    Ο ξεπεσμός δε, είναι αμφίδρομος και παράλληλος με άλλους αμφίδρομους ξεπεσμούς.
    Tenia

    ReplyDelete
  3. Κι εγώ που είμαι ένας άνθρωπος με "χρυσή" καρδιά... πόσο αξίζω? Πες μου

    ReplyDelete
  4. and i'm the man with the golden member!!

    ReplyDelete
  5. Dear GAPonomics victim.
    Συμβουλέψου τον παπά της ενορίας και μάθε αν οι γέροι εκκλησιάζονται τακτικά. Στην περίπτωση αυτή ως καλοί χριστιανοί θα σου τα προσφέρουν με τη θέλησή τους και όλα θα πάνε καλά....JUST FINE.

    ReplyDelete
  6. Ρε συ Αιρεσια ολα καλα και ωραια τα λες και τα γραφεις αλλα... τα λογυδρια σου αυτα ειδικα τωρα που σφιξανε και οι ζεστες δεν μπορω να τα ακολουθησω. Λιγο πιο απλα και συντομοτερα θα'ταν καλυτερα. Ποιος να κατσει τωρα να διαβαζει και να διαβαζει και να διαβαζει και μετα να σκεφτεται, να σκεφτεται, να σκεφτεται τι θελει να πει ο ποιητης. Και το χειροτερο να εχει εξαντληθει απο τη πολυ τη σκεψη και να μην εχει κουραγιο να σχολιασει. Ειναι σα να σε ξυπνανε πρωι-πρωι και με τι τσιμπλα στο ματι - χωρις καφε- και να σε βαζουν να δεις το λιγοτερο απο δυο ταινιες του Ταρκοφσκικαι του Φασμπιντερ φορα παρτιδα μαζι, τη μια πισω απο την αλλη.
    Μμμμ, δεν ακουγεται ασχημο για τιμωρια σου εαν συνεχισεις ετσι καθ'ολη τη θερινη περιοδο. Το υποβαλλω ευθυς αμεσως ως αιτημα προς ψηφοφορια
    στο Αιρε-συμβουλιο.

    ReplyDelete
  7. Frankouri εάν ζορίζεσαι υπάρχει και το Blog της Βέφας, εκεί είναι πιο απλά και ξεκάθαρα τα πράγματα κατανοητά όλα….. Ho ho ho

    ReplyDelete
  8. μπα μπα διακρινω απλοικο μεχρι κατινισμου χιουμορ? χωρις καποιο βαθυ στοχασμο? Και ο αγιος φοβερα θελει.

    ΥΓ Αληθεια με τη Τενια τι εγινε? σε βοηθησε καθολου? αν οχι δες καμια καφετζου, ριξε ταρω η ζητα απο τον Πητ να σου πει τι λεν τα αστρα.

    ReplyDelete